کاروان «سفیران کریمه» با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه(س) وارد استان اردبیل شدند
کاروان «سفيران کريمه» با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه(س) وارد استان اردبيل شدند
همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر؛

کاروان «سفیران کریمه» با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه(س) وارد استان اردبیل شدند

آمون گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر کاروان «سفيران کريمه» با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه(س) وارد استان اردبيل شدند.
شناسه خبر : 47476 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر کاروان «سفیران کریمه» با حضور خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه (س) وارد استان اردبیل شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه این کاروان به همت ستاد بزرگداشت روز دختر و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به اردبیل دعوت شده است، افزود: در اولین برنامه ورود این کاروان با حضور در جوار حرم حلمیه خاتون ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور اهالی روستای آقاباقر برپا شد.

 

وی تاکید کرد: حضور در غبارروبی مزار شهدای زن در آرامستان بهشت فاطمه، دیدار از توانبخشی کودکان بی سرپرست و معلول، حضور در ویژه برنامه روز دختر حوزه علمیه خواهران، دیدار با دختران شهید، حضور در جشن روز دختر ویژه دختران بی سرپرست و کودکان کار از دیگر برنامه های حضور پرچم و خادمان حرم حضرت معصومه (س) است.

 

آمون اعلام داشت: حضور در برنامه خادم یاران رضوی در سالن ولایت، جشن روز دختر «دختران مسجدی»، دیدار با خانواده های اهدای عضو و عیادت از بیماران کودک، حشور در برنامه شکوه مادری و دیدار با اعضای مرکز توانبخشی بهزیستی از دیگر برنامه ها است.

 

وی ادامه داد: پرچم متبرک و خادمان حرم حضرت معصومه (س) در سومین روز سفر به استان اردبیل با زندانیان و بیماران بخش زنان نیز حضور خواهند یافت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: حضور در جشن 2 هزار نفر دختران باران و زنان و دختران بی سرپرست نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.