اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل
اکران اختصاصي فيلم سينمايي «غريب» ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد اردبيل
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت؛

اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل

آمون گفت: اکران اختصاصي فيلم سينمايي «غريب» با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد اردبيل در سينما انقلاب برگزار شد.
شناسه خبر : 47354 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه اعضای کانون های مساجد اردبیل در سینما انقلاب برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: سردار غلام عسگر کریمیان از فرماندهان جبهه و جنگ نیز روایتگر این اکران اختصاصی بود و بخشی از زندگینامه شهید بروجردی را برای نوجوانان و جوانان تشریح کرد.

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه فرهنگی در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برای نوجوانان و جوانان اعضای کانون های مساجد تدارک دیده شد تا با زندگی و سیره شهدا بیش از پیش آشناتر شوند.

آمون تصریح کرد: بیش از 700 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون از این اکران استقبال کردند و موجب شد تا 2 سانس برای این اکران پیش بینی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: فیلم غریب نگاهی به زندگینامه شهید محمد بروجردی و شورش های حزب دموکرات و کوموله در کردستان دارد و نقش ایشان در جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع کردستان در سال 59 دارد که تاکنون مورد تحسین اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

آمون خاطر نشان کرد: چنین برنامه های فرهنگی می تواند نقش مهمی در انتقال خاطرات دوران ابتدایی انقلاب و وقایع آن سال ها به نسل جدید دارد.

اکران اختصاصي فيلم سينمايي «غريب» ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد اردبيل