توزیع 220 بسته معیشتی حاصل همدلی فعالان کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه
توزيع 220 بسته معيشتي حاصل همدلي فعالان کانون فرهنگي هنري نوين انديشه
با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری صورت گرفت؛

توزیع 220 بسته معیشتی حاصل همدلی فعالان کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه

روشن، با اشاره به اينکه در سال گذشته و امسال بيش از 220 بسته معيشتي با همدلي فعالان اين کانون توزيع شده است، گفت: امروز نيز 20 بسته معيشتي به دست خانواده‌هاي نيازمند رسيد.
شناسه خبر : 46961 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

عظیم روشن در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: 20 بسته معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند با مشارکت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه با اشاره به اینکه در سال گذشته و امسال بیش از 220 بسته معیشتی با همدلی فعالان این کانون توزیع شده است، افزود: این کمک خیرخواهانه با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه، خیرین، بسیجیان، هیئت امنای مسجد معجز جهت طرح تحول محله اسلامی در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: این بسته های معیشتی شامل گوشت گوسفند، برج ایرانی، پنیر و ماکارونی به ارزش 160 میلیون ریال است.

روشن ادامه داد: همت همه اعضای کانون برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و نیازمند هست و تاکنون در شناسایی این خانواده کارهای مهم و اساسی صورت گرفته است تا از آنها حمایت های مادی و معنوی صورت گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه با بیان این مطلب که روحیه کمک به افراد نیازمند باید در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، عنوان کرد: با این فعالیت های اجتماعی تلاش می کنیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین نوجوانان و جوانان زنده نگه داریم.