اردوهای تربیتی سرآغاز تعالی بخشی نیروهای مومن و انقلابی است
اردوهاي تربيتي سرآغاز تعالي بخشي نيروهاي مومن و انقلابي است
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع):

اردوهای تربیتی سرآغاز تعالی بخشی نیروهای مومن و انقلابی است

هاتفي پور با اشاره به برگزاري اردوي 2 روزه براي اعضاي حلقات چهره به چهره کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) گفت: اردوهاي تربيتي سرآغاز تعالي بخشي نيروهاي مومن و انقلابي است.
شناسه خبر : 46957 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

مرتضی هاتفی پور در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: اردوی 2 روزه استانی با حضور 50 نفر از اعضای حلقات چهره به چهره کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) در اردوگاه انصار الحسین(ع) شهرستان سرعین برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) با اشاره به اینکه اردوهای تربیتی سرآغاز تعالی بخشی نیروهای مومن و انقلابی است، افزود: برپایی این اردوها برای نوجوانان و جوانان زمینه های مشارکت و تعاون را فراهم می کند.

وی اعلام داشت: برنامه های ورزشی، تفریحی، گردشگری، حلقات معرفتی، جلسه قرآنی، مهارت افزایی زندگی جمعی، افزایش دانش معنوی و اعتقادی، برگزاری نمازهای جماعت از جمله بخش های این اردو بود.

هاتفی پور با بیان این مطلب که این اردو زمینه ساز بیان مسائل تبینی منویات مقام معظم رهبری در بین نوجوانان و جوانان است، یادآور شد: مهمترین هدف در برپایی این اردو، امیدآفرینی و نشاط بخشی در روحیه نوجوانان و جوانان انقلابی است تا مقدمه ای برای پرورش روحیه معنوی آنها باشد. 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) افزود: از همدلی و همکاری نهادهای انقلابی که کمک های شایانی در برگزاری این اردو داشتند نیز سپاسگزارم.

هاتفی پور خاطر نشان کرد: اعضای کانون های مساجد انتقال دهنده ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های آینده است و باید در پرورش این نیروهای متعهد تلاش شود.