مستند برترین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل تولید می‌شود
مستند برترين کتابخانه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل توليد مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

مستند برترین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل تولید می‌شود

آمون گفت: مستند برترين کتابخانه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل در مرحله فيلمبرداري است و بزودي اين مستند همزمان با هفته کتاب تهران از شبکه‌هاي سراسري تلويزيون پخش خواهد شد.
شناسه خبر : 46927 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۳

مصطفی آمون در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: کانون فرهنگی هنری شهید علایی که کانون تخصصی کتابخانه ای استان اردبیل است مستندی از فعالیت های کتابخانه ای این کانون در مرحله فیلمبرداری است و بزودی این مستند همزمان با هفته کتاب تهران از شبکه های سراسری تلویزیون پخش خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این مستند به همت گروه مستند سازی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با حضور هنرمند نام آشنای استان اردبیل و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) فرشید سلامت و همکاری وی ساخته و تولید می شود.

مستند برترين کتابخانه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل توليد مي‌شود

وی عنوان کرد: این مستند گزارش در جهت شناساندن و معرفی فعالیت ها و توانمندی های کتابخانه مکتب الشهدای (ع) کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار در مرحله تولید است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کتابخانه مکتب الشهدای کانون فرهنگی هنری شهید علایی در سال 1382 تاسیس یافته و دارای بیش از 20 هزار جلد کتاب در بخش های مختلف تخصصی، عمومی، کودکان، نرم افزار و خانه فرهنگ دیجیتال است و در میان کانون های فرهنگی هنری برتر کشور در زمینه کتابخانه در سال 1398 به عنوان برتر دست یافته و در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در سال 1392 به عنوان کتابخانه روستایی برتر کشور انتخاب گردیده و مورد بازدید وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

آمون افزود: کتاب پولاد زندگانی سردار شهید حسینقلی علایی از آثار هسته پژوهشی این کتابخانه که به زیور طبع آراسته رسیده است.

مستند برترين کتابخانه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل توليد مي‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: این روستا در 3 کیلومتری نوار مرزی با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و از روستاهای فعال در زمینه فرهنگی، ارزشی و انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیری دارد.