2 تن گوشت قربانی در بین اقشار نیازمند توزیع شد
2 تن گوشت قرباني در بين اقشار نيازمند توزيع شد
به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛

2 تن گوشت قربانی در بین اقشار نیازمند توزیع شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: حدود 2 تن گوشت قرباني در آستانه فرارسيدن ايام دهه کرامت به همت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در بين اقشار نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 46888 تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

مصطفی آمون در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: حدود 2 تن گوشت قربانی در آستانه فرارسیدن ایام دهه کرامت و سالروز میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت با سعادت امام رضا (ع) به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک مومنانه به همت برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم به استان اردبیل ارسال و به همت فعالان کانون های مساجد در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

این مقام مسئول اذعان داشت: این کمک های خیرخواهانه در قالب 1200 بسته یک و نیم کیلوگرمی است که در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع می شود.

2 تن گوشت قرباني در بين اقشار نيازمند توزيع شد

آمون اضافه کرد: فعالان کانون های مساجد این کمک های خداپسندانه را در شهرستان های اردبیل، نیر، سرعین، نمین، بیله سوار و گرمی توزیع کردند.

گفتنی است در سال گذشته نیز حدود 6 تن به همت موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا و با مشارکت اعضای کانون های مساجد استان در بین نیازمندان توزیع شده بود.