مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
مشارکت فعالان کانون‌هاي مساجد استان اردبيل در دوازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد:

مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

آمون گفت: فعالان و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل با حضور فعال در دوازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي رونق ويژه‌اي به اين برنامه فرهنگي بخشيده‌اند.
شناسه خبر : 46869 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

مصطفی آمون در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل بیان کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در حال برگزاری است و از همه فعالان و اعضای کانون های مساجد دعوت شده است تا در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل حضور فعالان کانون های مساجد موجب رونق بخشی به این برنامه فرهنگی شده است، افزود: این جشنواره در 2 قالب کتابخوانی شامل پویش کتابخوانی (قصه گویی، معرفی کتاب، خوانش بخشی از کتاب) و مسابقه چهارگزینه ای و بخش هنری شامل هنرهای تجسمی و دیجیتال، دست سازه، داستان کوتاه و شعر است.

آمون یادآور شد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.razavi.samakpl.ir در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان تا 1 تیر ماه فرصت دارند تا فرآیند ثبت نام خود در جشنواره را تکمیل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه علاقمندان در چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال می توانند در این جشنواره شرکت کنند، عنوان کرد: برگزیدگان در سطح استانی و ملی و در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.

نحوه شرکت در این جشنواره فردی، گروهی و خانوادگی است،