مراسم اعتکاف رمضانی شب‌های قدر به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان برگزار شد
مراسم اعتکاف رمضاني شب‌هاي قدر به همت کانون شهداي شهرک کارشناسان برگزار شد
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان:

مراسم اعتکاف رمضانی شب‌های قدر به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان برگزار شد

حجت الاسلام خرم دوست گفت: مراسم اعتکاف رمضاني در شب هاي قدر با حضور اعضاي کانون شهداي شهرک کارشناسان در مسجد امام علي (ع) برپا شد.
شناسه خبر : 46259 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

حجت الاسلام علی خرم دوست در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: مراسم اعتکاف رمضانی در شب های قدر با حضور اعضای کانون شهدای شهرک کارشناسان در مسجد امام علی (ع) برپا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: جمعی از نوجوانان و جوانان عضو کانون با حضور در مسجد امام علی (ع) آئین اعتکاف رمضانی را در شب های قدر با شکوه خاص برگزار کردند.

وی افزود: قرائت دسته جمعی قرآن کریم، عزاداری به مناسبت شهادت مولی متقیان امام علی (ع)، قرائت جوشن کبیر، قرآن به سرگذاشتن و زمزمه دعای فرج از بخش های معنوی این مراسم بود.

حجت الاسلام خرم دوست اظهار داشت: استقبال عموم نوجوانان و جوانان از این مراسم بسیار خوب بود و این عزیزان با شور و شکوه خاصی آئین های این شب های عزیز را برپا کردند.

وی بیان کرد: خاطره گویی از زندگینامه شهدا، طرح احکام و مباحث روزه داری و بیان مباحث تبیینی از دیگر برنامه های اجرایی طی این روزها است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان یادآور شد: این طرح با هدف تعمیق و انس نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن کریم و بهره مندی بیش از پیش از فضیلت های شب های قدر است.