اعلام آمادگی بیش از 100 باب از کانون های منتخب مساجد برای تشکیل پایگاه قرآنی
اعلام آمادگي بيش از 100 باب از کانون هاي منتخب مساجد براي تشکيل پايگاه قرآني
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد:

اعلام آمادگی بیش از 100 باب از کانون های منتخب مساجد برای تشکیل پایگاه قرآنی

آمون گفت: هم اکنون بيش از 100 باب از کانون هاي منتخب مساجد استان براي تشکيل پايگاه قرآني اعلام آمادگي کرده اند.
شناسه خبر : 46242 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

«مصطفی آمون» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل بیان کرد: همزمان با مطرح شدن دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی فعالان کانون های مساجد از این طرح استقبال و زمینه اجرای این طرح در مساجد را فراهم کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون بیش از 100 باب از کانون های منتخب برای تشکیل پایگاه قرآنی در مساجد استان اعلام آمادگی کرده اند.

این مقام مسئول افزود: برگزاری کلاس های مختلف قرآنی برای آموزش به نوجوانان و جوانان، تدبر در مفاهیم و معانی قرآن کریم و برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن کریم از مهمترین محورهای اجرای برنامه های این پایگاه های قرآنی به صورت متناوب روزانه و هفتگی خواهد بود.

آمون خاطر نشان کرد: این گام مهم به همت بچه های مسجد برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برداشت شد و تلاش خواهیم کرد شبکه ای از فعالیت های قرآنی در مساجد استان شکل بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: انسجام بخشی به فعالیت های قرآنی و اجرای طرح های ابتکاری با محوریت قرآن کریم از جمله اهداف تشکیل این پایگاه های قرآنی است.

وی اذعان داشت: بزودی اجرای مسابقات های مختلف قرآنی نیز برای نوجوانان و جوانان طراحی خواهد شد تا جذابیت های برنامه های قرآنی بیش از پیش به نوجوانان و جوانان معرفی شود.

آمون بیان کرد: طرح سمیر نیز در ماه مبارک رمضان با هدف انسجام بخشی بین کانون های مساجد منتخب برای اجرای فعالیت های مختلف قرآنی هم اکنون در حال برگزاری است.