آزادی 12 زندانی غیرعمد به همت جهادی اعضای کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل
آزادي 12 زنداني غيرعمد به همت جهادي اعضاي کانون شهداي شهرک کارشناسان اردبيل
همزمان با ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) صورت پذیرفت؛

آزادی 12 زندانی غیرعمد به همت جهادی اعضای کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل

خرم دوست گفت: به همت کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک کارشناسان اردبيل، ۱۲ زنداني غيرعمد مالي به مناسبت ولادت امام حسن مجتبي(ع) آزاد شدند.
شناسه خبر : 46095 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

حجت الاسلام «علی خرم دوست» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان اردبیل، ۱۲ زندانی غیرعمد مالی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) آزاد شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: خیرین و اعضای این کانون در یک اقدام خداپسندانه به مناسبت ماه مبارک رمضان تلاش کردند که زندانیان جرایم غیرعمد مالی را به آغوش خانواده بازگردانند.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال در این گلریزان به همت اعضای کانون و خیرین جمع آوری شد که با هماهنگی های صورت گرفته 12 زندانی آزاد شد.

حجت الاسلام خرم دوست خاطر نشان کرد: دادگستری استان ضمن تفقد از این حرکت فرهنگی از خدمات این کانون نسبت به آزادی زندانی با اهدای لوح تکریم قدردانی کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان افزود: از همدلی همه اعضای کانون و همکاری امام جماعت محله و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) در این حرکت فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم که توانستیم گام موثری در تحکیم بنیان خانواده زندانیان داشته باشیم.