مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در برپایی آیین جزءخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل
مشارکت اعضاي کانون‌هاي مساجد در برپايي آيين جزءخواني قرآن کريم در مصلي اردبيل
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در برپایی آیین جزءخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل

آمون گفت: اعضاي کانون‌هاي مساجد شهرستان اردبيل حضور جدي و مشارکت خوبي در برپايي آئين جزءخواني قرآن کريم در مصلي اردبيل دارند.
شناسه خبر : 45980 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

«مصطفی آمون» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل، با اشاره به فعالیت بچه مسجدی های اردبیل به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان کرد: اعضای کانون های مساجد شهرستان اردبیل حضور جدی و مشارکت خوبی در برپایی آئین جزءخوانی قرآن کریم مصلی اردبیل دارند.

اعضاي کانون هاي مساجد در برپايي آئين جزءخواني قرآن کريم مصلي اردبيل مشارکت دارند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل افزود:به همت فعالان کانون های مساجد جزءخوانی قرآن کریم در اکثر مساجد استان اردبیل برگزار می شود و از عموم مردم در محلات دعوت می شود تا در این محافل قرآنی حضور فعال داشته باشند.

آمون خاطر نشان کرد: این برنامه های قرآنی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است و تلاش خواهیم کرد این برنامه های قرآنی تداوم بیشتری در مساجد داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ویژه برنامه های قرآنی کانون های مساجد همچنان در برنامه های اوقات فراغت سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و کلاس های قرآنی نیز همچون سال های قبل به قوت خود برگزار می شود.

آمون با بیان این مطلب که اجرای طرح «سمیر» از دیگر برنامه های قرآنی کانون های مساجد است، افزود: آغاز اجرای ویژه برنامه طرح قرآنی «سمیر» که با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مسجد هاشمیه سیدآباد برگزار شد؛ متمرکز بر برپایی محافل و مجالس قرآنی به صورت هفتگی در روزهای جمعه است که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.