دوره آموزشی «مدیریت فرهنگی مسجد» در شهرستان اردبیل برگزار شد
دوره آموزشي «مديريت فرهنگي مسجد» در شهرستان اردبيل برگزار شد
با حضور مدیران و مربیان کانون‌های مساجد؛

دوره آموزشی «مدیریت فرهنگی مسجد» در شهرستان اردبیل برگزار شد

آمون، از برگزاري دوره آموزشي «مديريت فرهنگي مسجد» با حضور مديران و مربيان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اردبيل در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي خبر داد.
شناسه خبر : 45662 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

«مصطفی آمون» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: دوره آموزشی «مدیریت فرهنگی مسجد» با حضور مدیران و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و ستاد اقامه نماز استان استان اردبیل برپا شد.

وی افزود: این دوره با هدف ارتقا، افزایش آگاهی ها و توانمندسازی مدیران مسئول کانون های مساجد پیش بینی شده و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

دوره آموزشي «مديريت فرهنگي مسجد» برگزار شد

آمون تاکید کرد: توجه به مسئله مسجد تراز اسلامی، مهارت آموزشی ارتباطی و تبلیغی، ارتباط چهره به چهره با نوجوانان و جوانان، مخاطب شناسی و آموزش کار تشکیلاتی و جذب مخاطب به ویژه نوجوانان و جوانان به مساجد از جمله سرفصل های این دوره بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: تلاش می کنیم تا دوره های تخصصی «مدیریت فرهنگی مساجد» را نیز برای مدیران و فعالان کانون های مساجد با هدف توانمندسازی مدیران در آینده برگزار کنیم.