هویت‌بخشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، محور برنامه‌های پیش رو کانون‌های مساجد است
هويت‌بخشي و شبکه‌سازي فعاليت‌هاي فرهنگي، محور برنامه‌هاي پيش رو کانون‌هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

هویت‌بخشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، محور برنامه‌های پیش رو کانون‌های مساجد است

آمون گفت: هويت‌بخشي و شبکه‌سازي فعاليت‌هاي فرهنگي، محور برنامه‌هاي پيش رو کانون‌هاي مساجد است.
شناسه خبر : 45594 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل: «مصطفی آمون» در همایش تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن فرهنگسرای بانوان گفت: امسال یکی از سال های پربار در فعالیت های فرهنگی است که کارنامه فعالیت های کانون های مساجد نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون ها در بستر مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان راه اندازی شده و هم اکنون بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در کشور فعال است که از این تعداد حدود 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اردبیل فعالیت می کند.

این مقام مسئول گفت: مسئولیت برنامه های مسجد محور بر عهده فعالان کانون های مساجد است که بی‌منت و جهادی کارهای فرهنگی را پیش می برند.

آمون عنوان کرد: هویت بخشی به نهاد کانون ها مساجد و شناساندن این مرکز فرهنگی در محلات از مهمترین برنامه های سال آینده در کانون های مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: سازماندهی و شبکه سازی در فعالیت های فرهنگی از جمله برنامه های دیگر سال آینده است تا بتوانیم نیروهای مسجدی سازماندهی بهتری داشته باشد.

امسال يکي از سال هاي پربار در فعاليت هاي فرهنگي کانون هاي مساجد بود

آمون اضافه کرد: جریان آفرینی و توانمندسازی نیروهای مسجدی از جمله برنامه های حوزه آموزشی هست و به ترتیب مدیران، ارکان و اعضا از مباحث آموزشی پیش بینی شده بهره مند خواهد شد.

وی یادآور شد: در حوزه بهبود و تعالی آموزشی 7 برنامه در بحث قرآن و عترت، خانواده و سبک زندگی، حوزه کتابخوانی، رشد و تربیت که مهمترین محور آن پیوند مسجد و مدرسه، هیئت شهیده گمنام و کنشگری اجتماعی جزو اولویت ها است.

آمون بیان کرد: طرح رویش بچه های مسجد احسان که در مساجد استان، میزبان کلاس های تقویتی و تربیتی بود امسال به صورت پایلوت در 20 مسجد اجرایی شد.