فعالیت در کانون‌های مساجد جهادی، داوطلبانه و دغدغه‌مندانه پیش می‌رود
فعاليت در کانون‌هاي مساجد جهادي، داوطلبانه و دغدغه‌مندانه پيش مي‌رود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

فعالیت در کانون‌های مساجد جهادی، داوطلبانه و دغدغه‌مندانه پیش می‌رود

رجبي گفت: برکت در کار فرهنگي مردمي بودن آن است و اين مولفه به انضمام رويکرد جهادي، از ويژگي‌هاي بارز کانون‌هاي مساجد محسوب مي شود.
شناسه خبر : 45592 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل: «امیر رجبی» در همایش تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان اردبیل که در سالن فرهنگسرای بانوان برگزار شده بود، گفت: مهمترین کار فعالان کانون های مساجد بحث تربیتی است و همانطور که اطلاع دارید چقدر فعالیت های تربیتی در این روزهای حساس هست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برکت در کار فرهنگی مردمی بودن آن است و این از ویژگی های بارز کانون های مساجد که این نهاد فرهنگی به صورت مردم پایه اداره می شود.

وی افزود: مخاطب فراگیر کانون های مساجد را کودک، نوجوان و جوان تشکیل می دهند و همه آنها آینده سازان کشور هستند و باید سرمایه گذاری ویژه در این خصوص صورت پذیرد.

رجبی گفت: مسجد محور و مسجد پایه بودن از دیگر ویژگی های مهم کانون ها است که نشان می دهد ماهیت معنوی دارد، ما امروز به تاثیرگذاری مساجد در محلات نیاز داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: مساجد اگر کارکرد اصلی خود را به صورت دقیق انجام دهد به قلب تپنده و مرکز و محور فعالیت اجتماعی تبدیل می شود زیرا مسجد فقط محل نماز و مراسمات نیست بلکه محور تحول و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در محلات است.

برکت در کار فرهنگي مردمي بودن آن است / کار در کانون هاي مساجد جهادي، داوطلبانه و دغدغه مندانه پيش مي رود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: ویژگی دیگر کانون های مساجد شبکه سازی و سازمانی در جبهه انقلاب اسلامی است که در دورترین نقاط کشور نیز زنجیره و شبکه خدمت رسانی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را دارد.

رجبی گفت: کار در کانون های مساجد عاشقانه، جهادی، داوطلبانه و دغدغه مندانه پیش می رود و بدون چشمداشت و بی منت کارهای فرهنگی در مساجد را پیش می برند.

گفتنی است این مراسم به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.