بچه های مسجد سنگربانان فرهنگی ساحت مساجد هستند
بچه هاي مسجد سنگربانان فرهنگي ساحت مساجد هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

بچه های مسجد سنگربانان فرهنگی ساحت مساجد هستند

آمون گفت: بچه هاي مسجد در کانون ها سنگربانان فرهنگي مساجد هستند و برنامه ريزي کانون ها بايد به نحوي باشد تا نوجوانان و جوانان بتوانند در برنامه هاي فرهنگي، هنري، ورزشي، اجتماعي مساجد مشارکت کنند.
شناسه خبر : 45481 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، مصطفی آمون در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: نوجوانان و جوانان جامعه هدف فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان هستند و مهمترین هدف کانون های مساجد امروز جذب این قشر به مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و رفع دغدغه های فرهنگی و در راستای منویات مقام معظم رهبری نیز گام های مهمی در کانون های مساجد برداشته شده و در راستای عملی شدن شعار فرهنگی دولت سیزدهم که همان نهضت بازگشت به مساجد است، کانون های مساجد وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی اذعان داشت: مساجد باید قلب تپنده محله، شهر و استان و مرجعی برای رفع مسائل و مشکلات مردم باید باشد محل رفع و رجوع مسائل و مشکلات مردم از صدر اسلام، مساجد بوده است.

بچه هاي مسجد سنگربانان فرهنگي ساحت مساجد هستند

آمون ادامه داد: بچه های مسجد در کانون ها، سنگربانان فرهنگی مساجد هستند،  برنامه ریزی ها باید به نحوی باشد تا نوجوانان و جوانان بتوانند در برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی مساجد مشارکت کنند.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که بیش از 10 هزار جلد کتاب در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد طی سال جاری توزیع شده است، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه از مهمترین دغدغه های فرهنگی کانون های مساجد است و تلاش می کنیم که کتابخانه های مساجد به کتاب های جدید مجهز شود.

آمون بیان کرد: رویدادهای استعدادیابی که به صورت پایلوت در شهرستان اردبیل برگزار شده بود از سال آینده در سایر شهرستان ها نیز اجرایی خواهد شد.

در پایان این مراسم، به مناسبت فرارسیدن 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از پیشکسوتان و مدیر مسئولان فعال کانون های مساجد شهرستان مشگین شهر نیز با حضور امام جمعه و سایر مسئولان شهرستانی تقدیر و تجلیل شد.

بچه هاي مسجد سنگربانان فرهنگي ساحت مساجد هستند