مدیر کانون «شهدای کارشناسان» با حضور در برنامه تلویزیونی «تزه گون» به ارائه گزارش عملکرد پرداخت
مدير کانون «شهداي کارشناسان» با حضور در برنامه تلويزيوني «تزه گون» به ارائه گزارش عملکرد پرداخت
همزمان با ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛

مدیر کانون «شهدای کارشناسان» با حضور در برنامه تلویزیونی «تزه گون» به ارائه گزارش عملکرد پرداخت

حجت الاسلام «علي خرم دوست» مدير کانون فرهنگي هنري «شهداي کارشناسان» همزمان با ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي مساجد، با حضور در برنامه تلويزيوني «تزه گون» از شبکه سبلان به ارائه گزارش عملکرد اين کانون پرداخت.
شناسه خبر : 45427 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، حجت الاسلام «علی خرم دوست» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان همزمان با 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه تلویزیونی «تزه گون» از شبکه سبلان به ارائه گزارش عملکرد این کانون پرداخت.

مرکز صدا و سیمای اردبیل به مناسبت 18 اسفندماه از فعالان کانون های مساجد دعوت کرد تا بتوانند فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد را به اطلاع شهروندان برسانند.

حجت الاسلام خرم دوست، در این برنامه  ضمن تبریک 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد به همه بچه های مسجد در سراسر کشور، گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان از سال 1392 فعالیت های خود را در مسجد امام علی(ع) آغاز کرده است و تاکنون در عرصه های مختلف تلاش کرده تا نوجوانان و جوانان را در این فعالیت ها مشارکت دهد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: برگزاری آئین هایی مختلف در مناسبت های ملی مذهبی، توزیع بسته های معیشتی در بین محرومان و خانواده بی بضاعت و برگزاری مسابقه های فرهنگی و کتابخوانی در مناسبت ها از جمله فعالیت های این کانون است.

وی افزود: همه این فعالیت ها با مشارکت نوجوانان و جوانان رقم می خورد و این نوید نقش آفرینی آینده سازان کشور در فعالیت های فرهنگی و هنری است.