مشارکت بیش از 50 باب از کانون‌های مساجد استان اردبیل برای کمک به زلزله‌زدگان خوی
مشارکت بيش از 50 باب از کانون‌هاي مساجد استان اردبيل براي کمک به زلزله‌زدگان خوي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد:

مشارکت بیش از 50 باب از کانون‌های مساجد استان اردبیل برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

آمون گفت: در جمع آوري کمک هاي مردمي براي زلزله زدگان خوي، بيش از ۵۰ باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري در مساجد استان اردبيل مشارکت کردند که اين کمک‌ها در اختيار نهادهاي ذيربط قرار گرفت.
شناسه خبر : 44461 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: بیش از ۵۰ باب از کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد استان اردبیل در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی مشارکت کردند که این کمک ها در اختیار نهادهای ذیربط قرار گرفت تا به دست زلزله زدگان این شهرستان برسد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک ها شامل اقلام نقدی و غیر نقدی از جمله پتو، لباس گرم، بخاری و هیتر، انواع خوراکی های مورد نیاز و کنسرو بود.

وی افزود: همچنین به همت هیئت امنای مساجد و فعالان کانون های مساجد، صندوق هایی برای جمع‌آوری کمک های نقدی در مساجد در نظر گرفته شد تا بتوانیم کمک های نقدی همشهریان را نیز جمع آوری به دست زلزله زدگان شهرستان خوی برسانیم.

مشارکت بيش از 50 کانون مساجد استان اردبيل براي کمک به زلزله زدگان خوي

وی تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد همواره در برنامه های امدادی و خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان مشارکت های بسیاری خوبی داشته اند و به عنوان پشتیبانی از نیروهای امدادی کشور کارهای موثری را انجام داده اند که جمع آوری کمک به زلزله زدگان یکی از آنها است.

مشارکت بيش از 50 کانون مساجد استان اردبيل براي کمک به زلزله زدگان خوي

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: البته جمع آوری این کمک ها ادامه دارد و همه این کمک ها برای ارسال به مناطق زلزله زدگان در اختیار نهادهای امدادرسان قرار گرفت.