دانش‌اندوزی توأم با دین و اخلاص، آینده‌ای روشن را برای نوجوانان رقم می زند
دانش‌اندوزي توأم با دين و اخلاص، آينده‌اي روشن را براي نوجوانان رقم مي زند

دانش‌اندوزی توأم با دین و اخلاص، آینده‌ای روشن را برای نوجوانان رقم می زند

آمون در جمع اعضاي نوجوان کانون فرهنگي هنري شهيد اعتباري اردبيل گفت: دانش‌اندوزي به همراه توجه به دين و اخلاص، قطعاً آينده‌اي روشن را براي نوجوانان رقم مي زند.
شناسه خبر : 44348 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، مصطفی آمون، در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری اردبیل، در جمع اعضای نوجوان کانون با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: حضور در برنامه های فرهنگی هنری در سنین کودکی و نوجوانی می تواند زمینه ساز بالندگی و رشد در آینده باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: آینده و قدرت جامعه منوط به دانش اندوزی است و همانگونه که امیرالمؤمنین علی(ع) فرمودند: «العلمُ سلطان» علم و دانایی، تصمین کننده آینده کشور است.

دانش‌اندوزي توأم با دين و اخلاص، آينده‌اي روشن را براي نوجوانان رقم مي زند

وی تصریح کرد: اولویت اول نوجوانان و جوانان باید تحصیل علم و دانش و توأم کردن آن با دین و اخلاص باشد و قطعاً همراهی علم، دین و اخلاص، آینده ای روشن را برای نوجوانان و جوانان رقم خواهد زد.

وی به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه در بسیاری از عرصه ها به توسعه و پیشرفت چشمگیری دست یافته است.

آمون اذعان داشت: نوجوانان، آینده سازان کشور هستند و می توانند با تحصیل علم و دانش و توجه به معنویت در عرصه های مختلف موجب بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.