نمایشگاه‌های تبیینی فجر انقلاب در بیش از 60 مسجد استان اردبیل برپا می‌شود
نمايشگاه‌هاي تبييني فجر انقلاب در بيش از 60 مسجد استان اردبيل برپا مي‌شود

نمایشگاه‌های تبیینی فجر انقلاب در بیش از 60 مسجد استان اردبیل برپا می‌شود

بيش از 60 مسجد استان اردبيل به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اقدام به برپايي نمايشگاه‌هاي تبييني«غرقاب» و «همه براي ايران» از سري برنامه‌هاي جشنواره فجر انقلاب مي‌کنند.
شناسه خبر : 44209 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، با اشاره به اجرای برنامه های مختلف مسجد محور در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: نمایشگاه‌های«غرقاب» و «همه برای ایران» به‌همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بیش از 60مسجد برپا می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه«غرقاب» با هدف نشان دادن اقدامات خصمانه غرب در جهان و واقعیت‌های پنهان از افول غرب به روایت آمار و تصویر برپا می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این سری از پوسترهای نمایشگاهی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی نمایشگاه در مساجد هدف قرار گرفته است. 

وی تصریح کرد: سری پوسترهای نمایشگاهی«همه برای ایران» با هدف نمایش تولیدات و توانمندی‌های داخلی در 44 سال گذشته و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه ها با وجود تحریم‌های ظالمانه برای استفاده عموم مردم تهیه شده است. 

آمون اذعان کرد: بیش از 60 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اردبیل از 12 بهمن لغایت 24 بهمن اقدام به برپایی نمایشگاه خواهند کرد. 

وی گفت: برنامه های مختلف دیگری به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور عموم مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در سطح مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.