کانون های مساجد بهترین بستر اجرای برنامه های مردمی دهه فجر محسوب می شوند
کانون هاي مساجد بهترين بستر اجراي برنامه هاي مردمي دهه فجر محسوب مي شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛

کانون های مساجد بهترین بستر اجرای برنامه های مردمی دهه فجر محسوب می شوند

رجبي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد باتوجه به ساختار و رسالت خود مي تواند بهترين بستر براي اجراي برنامه هاي مردمي در ايام الله دهه فجر باشد.
شناسه خبر : 44198 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، امیر رجبی، در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر کمیته مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی در کانون های مساجد اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد و ظرفیت مساجد می تواند بستر مناسبی برای اجرای برنامه های مردمی در محلات باشد.

وی افزود: اقدامات مناسبی در یک سال گذشته به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شده و قطعاً این اقدامات موجب توسعه فرهنگ و هنر متعالی در محلات و در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده کانون های مساجد در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری محافل قرآنی، جشن های انقلاب، برپایی نمایشگاه، اجرای سرود 200 نفره بچه های مسجد، برپایی غرفه انقلاب در روز 22 بهمن، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ... از جمله این برنامه ها است.

وی به حضور گسترده نوجوانان و جوانان در برنامه های کانونی تأکید کرد و افزود: تلاش شده تا پویش بزرگ جشنواره فجر انقلاب با رویکرد مردمی و مسجد محور در راستای مشارکت گسترده مردم در برگزاری جشن های انقلاب، آذین بندی محلات، پلاکارد نویسی، ساخت مترسک و ... انجام شود.