همخوانی گروه سرود یکصد نفری کانون‌های مساجد اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن
همخواني گروه سرود يکصد نفري کانون‌هاي مساجد اردبيل در راهپيمايي 22 بهمن
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل خبر داد؛

همخوانی گروه سرود یکصد نفری کانون‌های مساجد اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن

آمون گفت: در مسير راهپيمايي شکوهمند ۲۲ بهمن، سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، گروه سرود صد نفره از اعضاي کانون هاي مساجد اردبيل همخواني مي‌کنند.
شناسه خبر : 43907 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، از اجرا و همخوانی گروه سرود یکصد نفری اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل در مسیر راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ماه، خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این فعالیت هنری با هدف ایجاد شور و نشاط برای شرکت کنندگان در راهپیمایی و همچنین نشان دادن خلاقیت های هنری نوجوانان و جوانان مسجدی است.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر نیز پنج اجرای میدانی به اهتمام همین گروه سرود، در مناطق مختلف شهر اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: در آینده با مشارکت حوزه هنری استان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل این برنامه فاخر به صورت نماهنگ گردآوری خواهد شد.

آمون ادامه داد: طی سال های اخیر گروه های هنری سرود در کانون های مختلف خواهران و برادران تشکیل شده و مهمترین هدف آنها کشف استعدادهای هنری است و توانسته فعالیت های هنری را در کانون ها گسترش دهد.