ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تحقق «جهاد تبیین» است
ايام الله دهه فجر بهترين زمان براي تحقق «جهاد تبيين» است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل:

ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تحقق «جهاد تبیین» است

آمون، ضمن گراميداشت چهل‌وچهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ايام الله دهه فجر را بهترين زمان براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در عرصه «جهاد تبيين» دانست.
شناسه خبر : 43906 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، مصطفی آمون در جلسه اعضای کمیته مساجد ستاد ایام الله دهه فجر استان اردبیل، طی سنانی گفت: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» است و کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه نشر بصیرت افزایی و «جهاد تبیین» فعال تر خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی محافل انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه های محوری است که در برپایی این محافل نیازمند مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی هستیم تا با شکوه خاص برگزار شود.

آمون اضافه کرد: مشارکت در برگزاری آئین معنوی اعتکاف و برگزاری برنامه های تبیینی و بصیرت افزایی و اجرایی فعالیت های فرهنگی، هنری و کتابخوانی از جمله برنامه های پیشنهادی است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره «فجرانه» شامل آذین بندی محلات، حرف حساب (محتوای شعارهای انقلابی)، سهم من (فیلم یک دقیقه ای از دستاوردهای انقلاب) و مترسک سازی است که بزودی اطلاع رسانی می شود و جشن های مختلف در مساجد و صدور بیانیه و میثاق با آرمان های انقلاب، برپایی نمایشگاه پوستر در مساجد و مسابقه های مختلف کتابخوانی از دیگر برنامه های پیشنهادی است که بزودی اجرایی خواهد شد.

ايام الله دهه فجر بهترين زمان براي تحقق «جهاد تبيين» است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در خصوص ویژه برنامه گلبانگ «الله اکبر» که شب 22 بهمن ماه به یاد تکبیر گویی مردم انقلابی ایران اسلامی از مساجد اردبیل پخش می شود، تدابیر ویژه ای اتخاذ شده است.

در این جلسه کارشناسان دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه به بیان دیدگاه ها و برنامه های مختلف اجرایی در ایام الله دهه فجر اشاره کردند.