بانوان ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی درخشیده‌اند
بانوان ايران اسلامي همواره در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و ورزشي درخشيده‌اند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل؛

بانوان ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی درخشیده‌اند

آمون گفت: باتوجه به نقش و جايگاه مهم بانوان در جامعه، بانوان ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، ورزشي، علمي و ... مي درخشند.
شناسه خبر : 43723 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، مصطفی آمون در ویژه برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو شهرستان نمین با اشاره به جایگاه زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران، گفت: باتوجه به نقش و جایگاه مهم بانوان در جامعه، بانوان ایران اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، علمی و ... می درخشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان و دختران هستند و تاسی از رفتار عملی آن حضرت قطعاً باعث موفقیت و افزایش منزلت بانوان خواهد بود.

آمون با اشاره به فعالیت های بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: وجود کانون های خواهران و فعالیت قابل توجه بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل لزوم توجه به فعالیت فرهنگی خواهران و حمایت از این فعالیت ها را افزایش می دهد.

وی به نقش بانوان در مدیریت خانواده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نقش و اهمیت خانواده در جامعه، دشمن در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است و از این ‌رو بانوان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

اجرای گروه سرود، تجلیل از دختران برتر کانونی، تجلیل از مادران و معارفه مدیر جدید کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو از جمله بخش های این برنامه معنوی بود.

بانوان ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، ورزشي، علمي و ... مي درخشند.