آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی «ترنم آرامش» ویژه فعالان فرهنگی مساجد و محلات
آغاز ثبت‌نام دوره تربيت مربي «ترنم آرامش» ويژه فعالان فرهنگي مساجد و محلات

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی «ترنم آرامش» ویژه فعالان فرهنگی مساجد و محلات

آمون گفت: ثبت نام در دوره تربيت مربي «ترنم آرامش» ويژه فعالان فرهنگي مساجد و محلات شروع شده و علاقمندان مي توانند تا ۱۰ بهمن ماه در اين دوره ثبت نام کنند.
شناسه خبر : 43719 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

مصطفی آمون در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: ثبت نام در دوره تربيت مربي «ترنم آرامش» ويژه فعالان فرهنگي مساجد و محلات شروع شده و علاقمندان می توانند تا ۱۰ بهمن ماه در این دوره ثبت نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی به همت و مشارکت کارگروه تربیت قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی از 12 بهمن ماه آغاز می شود و همه مربیان عرصه تربیتی و افراد دغدغه مند در حوزه تربیت می توانند در دوره آموزشی ثبت نام کنند.

آمون تاکید کرد: علاقمندان جهت شرکت در دوره وارد لینک شده و ثبت نام نمایید https://formafzar.com/form/sxtk9  در صورت هر گونه ابهام و سوال با شماره  09147452924 تماس بگیرند.

این مقام مسئول اعلام داشت: گواهی پایان دوره به افرادی که در آزمون پایان دوره قبول شوند، اعطا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این طرح با هدف رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه خانواده و مسئله فرزندآوری تدوین شده است و امیدواریم عموم علاقمندان در این دوره ثبت نام کنند.

شروع ثبت نام در دوره تربيت مربي «ترنم آرامش» ويژه فعالان فرهنگي مساجد و محلات