گوشت مرغ به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در 3 شهرستان توزیع شد
گوشت مرغ به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در 3 شهرستان توزيع شد
همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

گوشت مرغ به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در 3 شهرستان توزیع شد

آمون گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سليماني، به همت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان بيله سوار، 300 کيلوگرم گوشت مرغ توزيع شد.
شناسه خبر : 43457 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

مصطفی آمون در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های بیله سوار، گرمی و نمین 300 کیلوگرم گوشت مرغ توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) صورت گرفت.

این مقام مسئول افزود: این گوشت مرغ به همت فعالان کانون های مساجد در مناطق شهری و روستایی شهرستان های بیله سوار، گرمی و نمین توزیع و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

آمون خاطر نشان کرد: یکی از رسالت های اجتماعی بچه های مسجد رسیدگی به امور نیازمندان و خانواده های بی بضاعت است که در سال های اخیر توانسته با توزیع بسته های معیشتی از این اقشار حمایت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: دهه مقاومت فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق بچه های مساجد با شهدا است و این حرکت فرهنگی نیز به تاسی از فداکاری شهدا صورت می گیرد.