اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری محسنین در آئین گرامیداشت 9 دی
اجراي گروه سرود کانون فرهنگي هنري محسنين در آئين گراميداشت 9 دي
در مصلی اردبیل؛

اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری محسنین در آئین گرامیداشت 9 دی

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري محسنين گفت: گروه سرود کانون فرهنگي هنري محسنين با حضور در آئين گراميداشت 9 دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در مصلي اردبيل به اجراي سرود پرداختند.
شناسه خبر : 43272 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۴

فاطمه واثقی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان اردبیل گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری محسنین با حضور در آئین گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلی اردبیل به اجرای سرود پرداختند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین تصریح کرد: این حرکت فرهنگی با هدف هنرنمایی نوجوانان و جوانان عضو کانون و ترویج فرهنگ بصیرت در بین حاضرین بود و با استقبال خوب مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه 9 دی ماه روز تجدید میثاق امت با ولایت است، افزود: اعضای کانون های مساجد نقش تعیین کننده ای در این روز عزیز دارند و با این کار هنری تلاش کردیم تا دین خود را به ولایت انجام دهیم.

واثقی خاطر نشان کرد: همین فعالیت های هنری و فرهنگی است که می تواند توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و بارقه امید را در بین عموم مردم افزایش دهد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین اذعان داشت: امیدواریم با این حرکت فرهنگی و هنری بتوانیم گام های اساسی در راه ولایت برداریم و با آرمان های انقلاب و امام و رهبری تجدید میثاق ببندیم.