بزرگترین سفره احسان به همت بچه‌های مسجد در شهرستان بیله سوار برپا می‌شود
بزرگترين سفره احسان به همت بچه‌هاي مسجد در شهرستان بيله سوار برپا مي‌شود
به مناسبت ورود پیکر شهید گمنام؛

بزرگترین سفره احسان به همت بچه‌های مسجد در شهرستان بیله سوار برپا می‌شود

ملکي گفت: با همت جوانان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، به مناسبت ورود پيکر شهيد گمنام و ايام فاطميه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، بزرگترين سفره احسان در شهرستان بيله سوار برپا مي شود.
شناسه خبر : 43148 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

شهاب ملکی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به همت جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و همزمان با ایام فاطمیه و ورود پیکر شهید گمنام به این استان؛ بزرگترین سفره احسان در شهرستان بیله سوار برپا می شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این سفر احسان به همت جوانان کانون های مساجد شهر بیله سوار، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قرارگاه فرهنگی فاطمه زهرا(س) شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی گفت: این سفره احسان به طول 150 متر در خیابان طالقانی شهر بیله سوار پهن می شود و از همه اهالی شهر بیله سوار دعوت می شود تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

ملکی ادامه داد: اجرای سرود «رفیق شهیدم» توسط دانش آموزان مسجدی و عزاداری در رثای بانی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر بخش های این مراسم است

وی خاطر نشان کرد: عهد و پیمان دانش آموزان دهه هشتاد و نودی با شهداء نیز در این مراسم معنوی برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: برگزاری شبی با شهدا و حضور فعالان کانون های مساجد در آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام از دیگر برنامه ها همزمان با ایام فاطمیه است.