توزیع 50 بسته معیشتی به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل
توزيع 50 بسته معيشتي به همت کانون شهداي شهرک کارشناسان اردبيل
همزمان با ایام فاطمیه؛

توزیع 50 بسته معیشتی به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل

حجت الاسلام خرم دوست گفت: به مناسبت ايام فاطميه(س)، کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک کارشناسان به همت خيرين، هئيت امنا مسجد امام علي(ع) و اعضاي اين کانون، بيش از 50 بسته معيشتي را در بين خانواده هاي نيازمند توزيع کرد.
شناسه خبر : 43135 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

حجت الاسلام علی خرم دوست در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به مناسبت ایام فاطمیه(س)، کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان به همت خیرین، هئیت امنا مسجد امام علی(ع) و اعضای این کانون، بیش از 50 بسته معیشتی را در بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان تصریح کرد: این کمک های مومنانه به مناسبت ایام فاطمیه(س) و سومین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده ها در اختیار نیازمندان و افراد بی بضاعت قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این بسته معیشتی شامل برنج 10 کیلوگرم، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، ماکارونی، انواع حبوبات، سویا، شکر و نمک است.

حجت الاسلام خرم دوست عنوان کرد: این کمک های خیرخواهانه به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و خیرین جمع آوری و در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان افزود: جهاد همدلی و کمک های مومنانه همچنان برای حمایت از خانواده ها به همت فعالان کانون های مساجد ادامه دارد و تلاش می کنیم نیازهای این خانواده ها را تامین کنیم.

حجت الاسلام خرم دوست یادآور شد: از همکاری همه نهادهای برای توزیع این اقلام در بین نیازمندان تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این کمک های خداپسندانه همچنان برای حمایت از آنها ادامه داشته باشد.