1200 بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد
1200 بسته گوشت قرباني در بين خانواده هاي نيازمند توزيع شد
بمناسبت ایام فاطمیه؛

1200 بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از توزيع 1200 بسته يک و نيم کيلوگرمي گوشت قرباني در بين نيازمند استان اردبيل خبر داد و گفت: فعاليت هاي خيرخواهانه کانون هاي مساجد جلوه اي از ايثار و جهاد است.
شناسه خبر : 43097 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

مصطفی آمون در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: 1200 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قربانی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با همکاری کانون های مساجد استان اردبیل است.

این مقام مسئول یادآور شد: این کمک خیرخواهانه به همت فعالان کانون های مساجد در جای جای استان اردبیل در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های خیرخواهانه کانون های مساجد جلوه ای از ایثار و جهاد که همزمان با شب یلدا و ایام فاطمیه افزایش یافته و به فکر حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت هستند.

آمون اعلام داشت: از همدلی و همکاری فعالان کانون های مساجد و خیرین در این روزهای سخت تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم با هم افزایی بتوانیم نیازهای این خانواده ها را رفع کنیم.

1200 بسته گوشت قرباني به خانواده هاي نيازمند توزيع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این فعالیت های نیکوکارانه نشان می دهد که روحیه جهادی مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه در جامعه جاری و ساری است.