طرح «رویش بچه‌های مسجد احسان» برای اولین بار به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
طرح «رويش بچه‌هاي مسجد احسان» براي اولين بار به ميزباني استان اردبيل برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد؛

طرح «رویش بچه‌های مسجد احسان» برای اولین بار به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

آمون، از برگزاري طرح «رويش بچه هاي مسجد احسان» به همت کانون هاي مساجد اردبيل خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح که براي اولين بار به ميزباني استان اردبيل برگزار مي‎‌شود؛ ستاد اجرايي فرمان امام خميني (ره) نيز مشارکت داشته است.
شناسه خبر : 42997 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: مراسم افتتاحیه طرح «رویش بچه های مسجد احسان» با حمایت و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کانون های مساجد در اردبیل برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در سطح کشور اجرایی می شود و اصلی ترین محور آن حمایت از دانش آموزان پشت کنکوری نیازمند است.

وی ادامه داد: تامین اقلام آموزشی و نیازهای آموزشی از جمله هماهنگی برای حضور مربی؛ همراه با فعالیت های فرهنگی و تربیتی با محوریت مساجد از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

آمون گفت: برنامه افتتاحیه روز یکشنبه 27 آذرماه در سالن همایش های شرکت آب منطقه ای اردبیل با حضور مسئولان فرهنگی استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پخش کلیپ، اجرای نمایش، حضور گروه سرود کانون و تبیین و توجیه نحوه اجرای این طرح از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کلاس های این طرح در کانون های مساجد منتخب سراسر استان با محوریت آموزش درسی و تربیتی است.