کانون شهدای روستای اودلو، یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب را برگزار کرد
کانون شهداي روستاي اودلو، يادواره شهداي امنيت و عفاف و حجاب را برگزار کرد
بمناسبت ایام فاطمیه(س)؛

کانون شهدای روستای اودلو، یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب را برگزار کرد

سروري گفت: بمناسبت ايام فاطميه(س)، کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي اودلو، به همت اعضاي بانوان، يادواره شهداي امنيت و عفاف و حجاب را برگزار کرد.
شناسه خبر : 42960 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

نوروز سروری در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: بمناسبت ایام فاطمیه(س)، کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو، به همت اعضای بانوان، یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب را برگزار کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی وهنری شهدای اودلو تصریح کرد: حجت الاسلام عادلی، مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا(س) با موضوع نقش جهاد تبیین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به ایراد سخنران در این مراسم پرداخت.

وی ادامه داد: تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و رهنمودهای آن حضرت در خصوص حجاب و عفاف از جمله موضوع های مطرح شده در این یادواره بود.

سروری خاطر نشان کرد: قرائت سوره یاسین و فاتحه برای شهدا و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود.

کانون شهداي روستاي اودلو، يادواره شهداي امنيت و عفاف و حجاب را برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی وهنری شهدای اودلو افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این برنامه فرهنگی در همین راستا تدارک دیده شد.

سروری اعلام داشت: این برنامه فرهنگی به همت کانون فرهنگی وهنری شهدای اودلو و پایگاه مقاومت بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا(س) بیله سوار برگزار شد.