کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم (ع) اردبیل تأسیس شد
کانون فرهنگي هنري امام موسي کاظم (ع) اردبيل تأسيس شد

کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم (ع) اردبیل تأسیس شد

کانون فرهنگي هنري امام موسي کاظم(ع) با حضور هيئت امناي مسجد و مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تأسيس و فعاليت خود را آغاز کرد.
شناسه خبر : 42946 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم(ع) به مدیر مسئولی «هاشم سلیمان زاده» با حضور هیئت امنای مسجد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در محل مسجد امام موسی کاظم (ع) فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

بر پایه این گزارش: اعضای این کانون جدیدالتاسیس با برگزاری کلاس های تقویتی، آموزش قرآن کریم، برپایی قرآن خوانی سنتی و تشویق اعضای کانون برای حضور در باشگاه ورزشی، فعالیت های خود را در سطح مسجد امام موسی کاظم (ع) و محله شریعتی آغاز کرده است.

هیئت امنا مسجد امام موسی کاظم(ع) با تأمین مکان برای اعضای کانون یک هویت اجتماعی در مسجد برای این کانون مشخص کرده اند تا فعالیت های فرهنگی و هنری با قوت بهتری ادامه داشته باشد.

«مصطفی آمون» در مراسم معارفه مدیر مسئول این کانون، گفت: فعالیت کانون ها در مساجد موجب تقویت و افزایش کارکردهای مختلف مساجد می شود و زمینه حضور جذب نوجوانان و جوانان را افزایش می دهد.

کانون فرهنگي هنري امام موسي کاظم(ع) تأسيس شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تأسیس هر یک از کانون های فرهنگی در محلات به منزله ایجاد یک پایگاه فرهنگی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی باشد.

در پایان این مراسم، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هیئت امنای مسجد از بخش های مختلف این کانون بازدید و قول مساعد برای تامین تجهیزات مورد نیاز این کانون صادر شد.