نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» در سومین سالگرد شهادت سردار دلها تولید و اجرا شد
نماهنگ «ما ملت امام حسينيم» در سومين سالگرد شهادت سردار دلها توليد و اجرا شد
به همت کانون فرهنگی هنری الهادی؛

نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» در سومین سالگرد شهادت سردار دلها تولید و اجرا شد

هاتفي پور گفت: به مناسبت فرا رسيدن سومين سالگرد شهادت سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني، با اجراي ماندگار گروه سرود کانون فرهنگي هنري الهادي(ع)، نماهنگ «ما ملت امام حسينيم» توليد و ضبط شد.
شناسه خبر : 42944 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۸

«مرتضی هاتفی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با اجرای ماندگار گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع)، نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» تولید و ضبط شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این نماهنگ 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت این قهرمان دلاور منتشر خواهد شد.

وی اظهار داشت: این اثر هنری با هدف عرض ارادت به ساحت آن شهید بزرگوار و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا است.

هاتفی پور خاطر نشان کرد: اعضای نوجوان و جوان این گروه استقبال خوبی از این اثر هنری داشتند و همکاری ویژه ای صورت گرفت تا در این روزهای سرد بتوانیم مرحله فیلمبرداری آن را به خوبی طی کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: از همه عوامل مراحل مختلف تولید این اثر هنری تقدیر و تشکر می کنم که این کانون را در خلق این اثر هنری همراهی کردند.

نماهنگ «ما ملت امام حسينيم» توليد و ضبط شد

هاتفی پور یادآور شد: امیدواریم بتوانیم همزمان با سالروز شهادت آن شهید برزگوار با حضور اعضای گروه سرود به صورت خیابانی و میدانی آن را اجرا کنیم.