کانون‌های مساجد نقطه عطف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جامعه هستند
کانون‌هاي مساجد نقطه عطف اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در جامعه هستند
فرماندار اردبیل در جمع مدیران کانون های مساجد؛

کانون‌های مساجد نقطه عطف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جامعه هستند

اعتماد اعجازي، در نشست توجيهي رويداد ملي «فهما» و «المپياد فرهنگي» گفت: کانون هاي مساجد نقطه عطف اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در جامعه هستند.
شناسه خبر : 42912 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی در نشست توجیهی رویداد ملی «فهما» و «المپیاد فرهنگی» با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل گفت: کانون های مساجد نقطه عطف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جامعه هستند.

فرماندار اردبیل افزود: فعالیت های مسجد محور در همه حوزه ها موفقیت خود را نشان داده است و یکی از این ارکان کانون ها هستند.

وی تصریح کرد: فعالان مسجدی نقش اساسی در ارتقا شاخص های فرهنگی استان دارند و باید در این زمینه نقش آفرین باشند تا شاهد تحول فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی امروز باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالان مسجدی امروز می توانند در کاهش چالش های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین باشند و نقشه های شوم دشمنان را در حوزه های فرهنگی حنثی کنند.

کانون هاي مساجد نقطه عطف اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در جامعه هستند

سید محمد اعتماد اعجازی افزود: آمادگی کامل برای حمایت از فعالیت های اجتماعی به ویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مساجد هستیم و مدیران کانون ها می توانند در این زمینه مشارکت کنند.

فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: مسجد فرصت بزرگ برای جذب نوجوانان و جوانان و فعالیت های بزرگ تأثیرگذار در جامعه است.