نشست روشنگری و تجلیل از حافظان امنیت در مسجد جامع روستای کرکرق برگزار شد
نشست روشنگري و تجليل از حافظان امنيت در مسجد جامع روستاي کرکرق برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری مصلحون؛

نشست روشنگری و تجلیل از حافظان امنیت در مسجد جامع روستای کرکرق برگزار شد

به همت کانون فرهنگي هنري مصلحون، نشست تبيين و روشنگري در مسجد جامع روستاي کرکرق برگزار شد که جمعي از پرسنل نيروي انتظامي به عنوان حافظان اقتدار و امنيت و گروه سرود کانون با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تجليل شدند.
شناسه خبر : 42882 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، به همت کانون فرهنگی هنری مصلحون، نشست تبیین و روشنگری در مسجد جامع روستای کرکرق برگزار شد که جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به عنوان حافظان اقتدار و امنیت و گروه سرود کانون با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تجلیل شدند.

در این مراسم، مصطفی آمون با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال جنگ روانی هستند، گفت: تمام تلاش گسترده دشمنان انقلاب ایجاد یک جنگ روانی در میان آحاد جامعه ما خصوصاً نسل جوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کلیدواژه اقدامات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ناامید کردن مردم از راه رفته و آینده پیش‌رو است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر کشور درگیر یک جنگ ترکیبی و شناختی است تا جوانان از هویت، مکتب و انقلاب خود خسته و ناامید شوند که بحمدالله با حضور گسترده مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه تمام برنامه های دشمنان نابکار با شکست مواجه شده و دشمن سردرگم و مستاصل شده است.

نشست روشنگري و تجليل از حافظان امنيت در مسجد جامع روستاي کرکرق برگزار شد

در پایان این مراسم، گروه سرود این کانون به اجرای برنامه تولیدی خود پرداخت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.