کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی کانون شهید کیانی برگزار شد
کارگاه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي به ميزباني کانون شهيد کياني برگزار شد

کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی کانون شهید کیانی برگزار شد

خاقاني گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد کياني، در جهت مقابله با اعتياد، کارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر بيله سوار با حضور اعضاي خواهر برگزار کرد.
شناسه خبر : 42758 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

گلناز خاقانی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: کانون فرهنگی هنری شهید کیانی، در جهت مقابله با اعتیاد، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر بیله سوار با حضور اعضای خواهر برگزار کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی تصریح کرد: چنین کارگاه های آموزشی با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی به نسل امروز است تا بینش آنها را نسبت به این معضل اجتماعی بیشتر کنیم.

وی افزود: خانواده ها نقش اساسی در جلوگیری از گرایش فرزندان به اعتیاد دارند و با آگاهی بخشی به والدین می توانیم آنها را نسبت به معضلات و مشکلات این پدیده خانمان سوز آشناتر کنیم.

خاقانی اظهار داشت: اعتیاد موجب ایجاد معضلات دیگر و بیشتری برای خانواده ها می شود و باید والدین نسبت به این پدیده مراقبت بیشتر از فرزندان خود داشته باشند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی تاکید کرد: والدین باید بحران های فرزندان خود را بشناسند و نسبت به رفع آنها اقدام کنند تا فرزندان گرفتار دوستان ناباب و پدیده های تقلید و خودنمایی نشوند.

خاقانی اضافه کرد: نوجوانان و جوانان نسبت به بعضی از مسائل و معضلات کنجکاو هستند به همین دلیل در برخی از موارد به صورت ناآگاهانه وارد و گرفتار مسئله اعتیاد می شوند و خروج از این وضعیت مشکلات بسیاری هم برای خود شخص و هم برای خانواده ها به وجود می آورد.