همایش بانوان زینبی در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد
همايش بانوان زينبي در امامزاده سيد ابراهيم (ع) لاهرود برگزار شد
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛

همایش بانوان زینبی در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

دستگزار گفت: به همت کانون فرهنگي هنري امامزاده سيد ابراهيم(ع) لاهرود، همايش بانوان زينبي با محوريت جهاد تبيين حضرت زينب (س) و با حضور مدير حوزه علميه خواهران استان اردبيل در حرم مطهر امامزاده سيد ابراهيم(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 42731 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

اسماعیل دستگزار در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود، همایش بانوان زینبی با محوریت جهاد تبیین حضرت زینب (س) و با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این همایش با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل و با مشارکت و همکاری کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) شهر لاهرود اجرا شد.

وی ادامه داد: در این همایش به مقام و منزلت حضرت زینب کبری(س) و رسالت وی در تبیین واقعه عاشورا اشاره و خواهران را برای الگوگیری از سیره آن بانوی بزرگوار دعوت شدند.

دستگزار اظهار داشت: در ادامه این همایش، گروه سرود «امیدان ولایت» کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، سرودی در وصف حضرت زینب(س) اجرا کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود بیان داشت: در پایان این همایش نیز به 5 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد و به یک نفر دیگر با قید قرعه سفر مشهد مقدس در نظر گرفته شد.