کانون های مساجد مرجع تربیت نیروی مسجدی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی است
کانون هاي مساجد مرجع تربيت نيروي مسجدي با معيارهاي طراز انقلاب اسلامي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

کانون های مساجد مرجع تربیت نیروی مسجدی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی است

آمون گفت: کانون هاي مساجد مرجع تربيت نيروي مسجدي با معيارهاي طراز انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 42665 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، مصطفی آمون در دیدار با مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسجد محوری در فعالیت های فرهنگی و هنری برای نوجوانان و جوانان برکات زیادی دارد و موجب معنویت و نورایت می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جبهه فرهنگی کشور باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان آرایش مناسبی داشته باشد.

آمون یادآور شد: کانون های مساجد به عنوان مرجعی برای تربیت نیروی مسجدی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام داود سلامت با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای اجرای برنامه های مشترک وجود دارد، اظهار داشت: دشمنان امروز با شروع جنگ ترکیبی تلاش می کنند تا اعتقادات و حتی آداب و رسوم ما را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار دهند و باید این مسئله در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: برای حرکت در جهت عملی شدن «جهاد تبیین» آماده همکاری همه جانبه هستیم و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در بین نوجوانان و جوانان باید با قوت بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام سلامت افزود: پیچیدگی های جنگ ترکیبی اهمیت توجه به «جهاد تبیین» را افزایش داده و باید برنامه های فرهنگی با محوریت روشنگری و جهاد تبیین به ویژه در بین نوجوانان و جوانان افزایش دهیم.