انعکاس رسانه‌ای از اجرای میدانی سرود «برای ایران» کانون‌های مساجد استان اردبیل
انعکاس رسانه‌اي از اجراي ميداني سرود «براي ايران» کانون‌هاي مساجد استان اردبيل

انعکاس رسانه‌ای از اجرای میدانی سرود «برای ایران» کانون‌های مساجد استان اردبیل

در آستانه مسابقه فوتبال بين تيم‌هاي ملي ايران و آمريکا، سرود «براي ايران» به همت گروه‌هاي سرود کانون‌هاي مساجد اردبيل اجرا و همزمان از شبکه‌هاي استاني و همچنين شبکه سوم سيما و شبکه خبر منعکس شد.
شناسه خبر : 42635 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: در آستانه بازی ایران و آمریکا، سرود «برای ایران» به همت گروه های سرود کانون های مساجد در اردبیل همزمان با سراسر کشور در مقابل مصلای اردبیل اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی در آستانه میلاد حضرت زینب کبری(س) و حمایت از تیم ملی فوتبال برای افتخارآفرینی در رقابت های جام جهانی است.

این مقام مسئول افزود: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مصلحون، آیت الله مروج(ره) و الهادی(ع) به اجرای برنامه پرداختند و این اثر فاخر فرهنگی از شبکه سبلان، شبکه 3 و شبکه خبر به صورت مستقیم پوشش داده شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان ها نیز گروه های سرود کانون های مساجد با حضور در میادین اصلی شهر به اجرای سرود با هدف افزایش امید و شورآفرینی در سطح جامعه پرداختند.

پوشش گسترده رسانه اي اجراي ميداني سرود «براي ايران» کانون هاي مساجد اردبيل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در پایان از همه فعالان کانون های مساجد و عوامل صدا و سیمای مرکز اردبیل که در این حرکت فرهنگی، با کانون های مساجد استان همراه بودند قدردانی کرد.