اجرای گروه های سرود کانون های مساجد اردبیل در میادین و خیابان های اصلی شهر
اجراي گروه هاي سرود کانون هاي مساجد اردبيل در ميادين و خيابان هاي اصلي شهر
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

اجرای گروه های سرود کانون های مساجد اردبیل در میادین و خیابان های اصلی شهر

آمون گفت: براي موفقيت تيم ملي فوتبال ايران در بازي هاي جام جهاني، گروه هاي سرود کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل، سرود «براي ايران» را در ميادين و خيابان هاي اصلي شهر اجرا مي کنند.
شناسه خبر : 42545 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام جهانی، گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، سرود «برای ایران» را در میادین و خیابان های اصلی شهر اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در راستای حمایت از حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2022 و در جهتی ایجاد شور و نشاط در جامعه اقدام به کار فرهنگی زدند.

وی اذعان داشت: این حرکت فرهنگی و هنری مقارن با بازی های تیم فوتبال کشورمان در برابر رقبا به صورت میدانی و خیابانی برگزار می شود.

آمون اضافه کرد: تاکنون 6 گروه سرود اعلام آمادگی کرده تا با حضور در میادین و خیابان های اصلی شهر سرود «برای ایران» را بخوانند.

این مقام مسئول یادآور شد: تماشای فوتبال به صورت دسته جمعی نوجوانان و جوانان در مساجد نیز از دیگر برنامه هایی هست که به همت مدیران مسئولان کانون ها برای بچه های مسجد فراهم شده است.