کانون های مساجد بازوی توانمند اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند
کانون هاي مساجد بازوي توانمند اجراي برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

کانون های مساجد بازوی توانمند اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند

آمون گفت: کانون هاي مساجد بازوي توانمند براي اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي بويژه ورزش همگاني در سطح استان است.
شناسه خبر : 42544 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اردبیل، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کانون های مساجد بازوی توانمند برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بویژه ورزش همگانی در سطح استان هستند.

مصطفی آمون با اشاره به اینکه جلوه های مناسبی از شور و نشاط جوانی باید در برنامه های فرهنگی ایجاد شود، افزود: نوجوانان و جوانانی که در مساجد حضور دارند و از استعدادهای ورزشی برخوردار هستند باید برنامه ای برای حمایت از آنها نیز در کنار فعالیت های فرهنگی پیش بینی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: کانون های مساجد آمادگی کامل برای همکاری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه ترویج ورزش همگانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کانون ها در مساجد کم برخوردار واقع هستند و نیازمند همکاری و همدلی اداره کل ورزش و جوانان استان در تامین زیرساخت های لازم برای فعالیت های ورزشی است.

آمون اعلام داشت: در بحث اوقات فراغت نیز آماده اجرای برنامه های دو جانبه برای استعدادیابی از بین نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف ورزشی هستیم.

مصطفی آمون به ارتباط موثر و سازنده کانون با جوانان و نوجوانان و ظرفیت بالای آنان در محلات و روستاها اشاره کرده و افزود: می توانیم از ظرفیت های ورزشی کانون ها با همکاری هیأت های ورزشی در امر توسعه ورزش حرفه ای استفاده کنیم.

در ادامه این دیدار، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش موجب شادی و نشاط و تقویت روحیه پهلوانی می شود و مساجد نیز پایگاه ترویج فرهنگ پهلوانی است. و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی روزمره افراد دارد.

اکبر ورودی تصریح کرد: ایجاد امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و روستایی جزو اولویت های برنامه ای است تا بتوانیم در راستای افزایش ظرفیت های ورزشی استان گام های موثری برداریم.

وی افزود: همکاری ویژه را با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح محلات کم برخوردار را در دستور کار داریم.

ورودی عنوان کرد: بسیاری از استعدادها و نوابغ ورزشی از همین زمین های خاکی پرورش یافته اند و باید از آنها حمایت ویژه ای شود.