تماشای دسته جمعی اعضای کانون های مساجد به فوتبال جام جهانی
تماشاي دسته جمعي اعضاي کانون هاي مساجد به فوتبال جام جهاني

تماشای دسته جمعی اعضای کانون های مساجد به فوتبال جام جهانی

آمون گفت: براي تشويق تيم ملي فوتبال ايران در بازي هاي جام جهاني، اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل به صورت دسته جمعي تيم ملي ايران را حمايت کردند.
شناسه خبر : 42518 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

مصطفی آمون در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام جهانی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به صورت دسته جمعی تیم ملی ایران را حمایت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانان گردهم آمدند تا به صورت دسته جمعی به تماشای بازی های فوتبال جام جهانی بنشینند.

این مقام مسئول اعلام شد: بچه های مسجد همچون سایر اقشار به عاشق کشورمان و تیم ملی به حمایت از اعضای تیم برخواسته اند و با تشکیل حلقه های ورزشی به تماشای فوتبال تیم ملی نشستند.

وی خاطر نشان کرد: تب فوتبال نیز در بین بچه های مسجد با شروع جام جهانی بیشتر شده و تلاش می کنیم تا با اجرای برنامه های فرهنگی مدیریت مناسبی در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان صورت گیرد.

آمون ادامه داد: موفقیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی موجبات شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان است و این روحیه ورزشی باید تقویت شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: تعدادی از  کانون فرهنگی هنری در سراسر استان به همت مدیرانشان زمینه پخش زنده در مساجد را فراهم کرده اند که از همکاری این عزیزان سپاسگزارم.