برپایی جشن کتاب به میزبانی کانون فرهنگی هنری شهید علایی
برپايي جشن کتاب به ميزباني کانون فرهنگي هنري شهيد علايي

برپایی جشن کتاب به میزبانی کانون فرهنگی هنری شهید علایی

اسدي، خبر از برگزاري جشن کتاب به همت کانون فرهنگي هنري شهيد علايي روستاي فولادلوقويي شهرستان بيله سوار، با حضور اعضاي کانون و دانش آموزان مدرسه، داد.
شناسه خبر : 42275 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

«امامعلی اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار، با حضور اعضای کانون و دانش آموزان مدرسه، جشن کتاب را برگزار کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: «المیرا ذکی پور» کتابدار کتابخانه عمومی الغدیر بیله سوار نیز در این مراسم فرهنگی با قصه گویی برای اعضای کانون و دانش آموزان آنها را با مقوله قصه گویی و کتابخوانی آشنا کرد.

وی اظهار داشت: از دیگر بخش های فرهنگی این مراسم، اهدای یک جلد کتاب به شرکت کنندگان و معرفی کتاب برای آنها بود.

اسدی خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم نیز دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه شهید علایی بازدید و تعدادی از کتاب های این کتابخانه را به امانت بردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: کتابخانه این روستا یکی از کتابخانه های ارزشمند با بیش از 6 هزار کتاب هست که در سال های قبل مورد بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

اسدی تاکید کرد: این کتابخانه تا کنون بیش از ده ها مسابقه کتابخوانی را به طور سالانه در بین دانش آموزان و اعضای کانون روستا برگزار می کند و فعالیت های چشم گیری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.