جشن کتاب با هدف پیوند میان مسجد و مدرسه به همت کانون امام علی (ع) برگزار شد
جشن کتاب با هدف پيوند ميان مسجد و مدرسه به همت کانون امام علي (ع) برگزار شد
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

جشن کتاب با هدف پیوند میان مسجد و مدرسه به همت کانون امام علی (ع) برگزار شد

ولي پور گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني و در راستاي پيوند مسجد و مدرسه، جشن کتاب در کانون امام علي(ع) شهرستان بيله سوار برگزار شد.
شناسه خبر : 42182 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

«سینا ولی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای پیوند مسجد و مدرسه، جشن کتاب در کانون امام علی(ع) شهرستان بیله سوار برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) تصریح کرد: در این مراسم فرهنگی، اولیاء دانش آموزان نیز حضور پررنگ داشتند.

وی ادامه داد: از بخش های بسیار جذاب این برنامه، همخوانی سرود «من یار مهربانم» و قصه گویی توسط «المیرا ذکی پور» کتابدار کتابخانه عمومی شهرستان بیله سوار بود.

ولی پور تاکید کرد: در پایان این مراسم از 3 دانش آموز عضو کانون که در خصوص کتاب و کتابخوانی فعالیت می کنند نیز تجلیل و تکریم شدند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) افزود: در بخشی از این برنامه حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) شهرستان بیله سوار به تبیین مسئله کتاب و اهمیت کتابخوانی برای دانش آموزان و اعضای کانون پرداخت.

ولی پور خاطر نشان کرد: از همکاری و خدمات مدیریت مدرسه رنگارنگ و مسئول کتابخانه عمومی شهرستان هم تقدیر و تشکر می کنم.

در راستاي پيوند مسجد و مدرسه، جشن کتاب در کانون امام علي (ع) برگزار شد

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی در منویات مقام معظم رهبری، اعلام داشت: این برنامه فرهنگی با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگی غنی آن برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) عنوان کرد: بازدید دانش آموزان از کتابخانه کانون و عضویت در این کتابخانه از بخش های پایانی بود و اولیاء دانش آموزان نیز از امکانات و برنامه های فرهنگی این کانون آشناتر شدند.