کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» در اردبیل برگزار شد
کارگاه آموزشي «بايسته‌هاي ايران قوي» در اردبيل برگزار شد
با حضور فعالان کانون‌های مساجد؛

کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» در اردبیل برگزار شد

آمون، از برگزاري کارگاه آموزشي «بايسته‌هاي ايران قوي» در سالن بصيرت دانشگاه محقق اردبيلي با حضور فعالان کانون‌هاي مساجد، طلاب و مربيان طرح تربيتي چهره به چهره خبر داد.
شناسه خبر : 42125 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: کارگاه آموزشی «بایسته های ایران قوی» در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور فعالان کانون های مساجد، طلاب و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: رونمایی از کتاب «بایسته‌های ایران قوی» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تدوین شده است از جمله بخش های این مراسم بود.

این مقام مسئول یادآور شد: این کارگاه آموزشی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه کنگره شهدای استان، دانشگاه محقق اردبیلی، طرح تربیتی چهره به چهره استان و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

کارگاه آموزشي «بايسته‌هاي ايران قوي» در اردبيل برگزار شد

وی بیان کرد: از مهمترین محورهای مطرح شده در این نشست، تاکید بر مسئله «جهاد تبیین» و معرفی بایسته های ایران قوی توسط استاد محمد رضا بابایی کهن بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اذعان داشت: در روزهای قرار گرفته ایم که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان ضروری است و این امر مهم می تواند توطئه های دشمنان در خصوص انقلاب و اسلام را خنثی و بی اثر کند.

آمون افزود: در پایان این دوره گواهینامه شرکت در نشست «بایسته های ایران قوی» به فعالان فرهنگی ارائه شد.