برگزاری کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» ویژه فعالان کانون‌های مساجد اردبیل
برگزاري کارگاه آموزشي «بايسته‌هاي ايران قوي» ويژه فعالان کانون‌هاي مساجد اردبيل
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل:

برگزاری کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» ویژه فعالان کانون‌های مساجد اردبیل

آمون گفت: کارگاه آموزشي «بايسته هاي ايران قوي» با حضور طلاب، فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و مربيان طرح تربيتي چهره به چهره در استان اردبيل برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42082 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: کارگاه آموزشی «بایسته های ایران قوی» با حضور طلاب، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره در استان اردبیل برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کارگاه آموزشی در روز پنجشنبه 19 آبان ماه از ساعت 14:30 در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

این مقام مسئول اعلام داشت: از بخش های مهم این کارگاه آموزشی، پخش کلیپ و رونمایی از کتابچه «بایسته های ایران قوی» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج(ره) تهیه شده، می باشد. 

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی، طرح تربیتی چهره به چهره استان و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می شود.

آمون یادآور شد: تاکید بر مسئله «جهاد تبیین» و تبیین بایسته های ایران قوی از مهمترین محورهای مسائل طرح شده در این نشست خواهد بود که با حضور استاد محمد رضا بابایی کهن بیان می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: در روزهایی قرار گرفته ایم که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان ضروری است و این امر مهم می تواند توطئه های دشمنان در خصوص انقلاب و اسلام را خنثی و بی اثر کند.