چهارمین رویداد ملی (فهما) برگزار می‌شود
چهارمين رويداد ملي (فهما) برگزار مي‌شود
برای چهارمین سال متوالی؛

چهارمین رویداد ملی (فهما) برگزار می‌شود

آمون گفت: با آغاز چهارمين دوره رويداد ملي «فهما»، مديرمسئولان کانون هاي مساجد ضمن مشارکت در ثبت رويدادهاي فرهنگي به رقابت نيز مي پردازند.
شناسه خبر : 42034 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: با آغاز چهارمین دوره رویداد ملی «فهما»، مدیرمسئولان کانون های مساجد ضمن مشارکت در ثبت رویدادهای فرهنگی به رقابت نیز می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در رویدادهای گذشته جایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کرده اند و امیدواریم در این دوره نیز بتوانند رتبه های اول را از آن خود کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون بیش از 13 فعالیت مختلف عنوان شده در فرم های مختلف قابل دسترسی است و مدیران مسئولان می توانند از طریق سامانه بچه های مسجد این فرم ها را تکمیل کنند.

آمون عنوان کرد: شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد از جمله معیارهای انتخاب برترین ها خواهد بود.

وی اعلام داشت: این رویداد در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، نور، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه عمل به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه ها با محوریت ائمه جماعات در مساجد از مهمترین تاکیدات در این دوره از رویداد ملی «فهما» است.