مجلس تلاوت قرآن کریم و گرامیداشت روز 13 آبان در اردبیل برگزار شد
مجلس تلاوت قرآن کريم و گراميداشت روز 13 آبان در اردبيل برگزار شد
به مناسبت 13 آبان و یادبود شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع)؛

مجلس تلاوت قرآن کریم و گرامیداشت روز 13 آبان در اردبیل برگزار شد

سيدي گفت: به مناسبت 13 آبان و يادبود شهداي حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شب وفات حضرت معصومه(س)، مجلس تلاوت قرآن کريم در مسجد رحمانيه پيرمادر اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 41971 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

«سید هاشم سیدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت 13 آبان و یادبود شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شب وفات حضرت معصومه(س)، مجلس تلاوت قرآن کریم در مسجد رحمانیه پیرمادر پس از نماز مغرب و عشاء با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل برگزار شد.

وی اظهار داشت: بیان مسائل تبیینی و بازنمایی پشت پرده اغتشاشات اخیر و حرکت های رسانه ای برای تداوم آن در سطوح مختلف از جمله مسائل مطرح شده در این مراسم بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد در این مراسم با آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

مجلس تلاوت قرآن کريم در اردبيل برگزار شد

حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این مراسم معنوی گفت: اولین بار مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که شیاطین انس و جن در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کرده اند و امروز صحنه نبرد صحنه واقعی است.

وی تصریح کرد: اینکه برخی از افراد نادان آیه های قرآن کریم را پاره می کنند و یا آتش می زنند بدانند مگر می شود نور الهی را خاموش کنند؟ مگر در تاریخ ندیده اید کسانی که این کار را کرده اند موجبات نشر بیشتر کلام الله مجید شده اند؟

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام داشت: بزرگترین وحشت غرب صحبت از مرگ و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص زندگی پس از مرگ است آنها می خواهند که جامعه فقط به فکر لذت جویی و لذت طلبی باشد تا بتوانند دنیا را چپاول کنند اما انسان عصاره هستی است و نباید ساده از کنار این مسئله رد شد.

این مقام مسئول افزود: نبرد تمدنی حق و باطل نزدیک است و سخت ترین درگیری در بین نیروهای اهریمی و حق صورت خواهد گرفت و باید خود را برای آن روز آماده کنیم در این ایام که برخی از طرفداران نظام شهید می شوند بدانید که همه اینها امتحان الهی است و باید در راه حق شهید دهیم تا بتوانیم با مشعل شهادت راه حق و حقیقت را بار دیگر روشن نگه داریم.

مجلس تلاوت قرآن کريم در اردبيل برگزار شد

در ادامه این مراسم معنوی «عبدالله داداشی» مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای حضرت معصومه(س) و اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت.