حضور پرشور اعضای کانون های مساجد اردبیل در راهپیمایی 13 آبان
حضور پرشور اعضاي کانون هاي مساجد اردبيل در راهپيمايي 13 آبان

حضور پرشور اعضای کانون های مساجد اردبیل در راهپیمایی 13 آبان

آمون گفت: در راهپيمايي ۱۳ آبان براي اعلام انزجار از استکبار جهاني، اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل حضور پرشور خواهند داشت.
شناسه خبر : 41939 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: در راهپیمایی ۱۳ آبان برای اعلام انزجار از استکبار جهانی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل حضور پرشور خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل برای تجدید میثاق با ولایت، بار دیگر فریادهای انقلابی خود را بر علیه استکبار جهان، سر خواهند داد.

وی اعلام داشت: مقابله با استکبار جهان از اهداف والای فرهنگی و انقلابی نوجوانان و جوانان است و تا پای جان این راه را ادامه خواهند داد.

آمون خاطر نشان کرد: فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه را بلند تر از هر زمان دیگر فریاد خواهیم زد تا بدانند که پشت سر ولایت تا پای جان ایستاده ایم.

این مقام مسئول افزود: حضور نوجوانان و جوانان در صحنه های انقلاب دشمنان را ناامید می کند و فعالان کانون های مساجد در همین راستا حضور چشمگیری در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: دشمنان باید صدای فریادهای استکبار ستیزی ما را بشوند البته گوش های خود را گرفته اند و نمیخواهند که بفهمد ما پشت سر انقلاب و آرمان هایش ایستاده ایم.