برگزاری مراسم انس با قرآن به یاد شهدای شاهچراغ
برگزاري مراسم انس با قرآن به ياد شهداي شاهچراغ

برگزاری مراسم انس با قرآن به یاد شهدای شاهچراغ

آمون گفت: کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) اردبيل، براي يادبود شهداي حرم حضرت شاهچراغ(ع)، مراسم انس با قرآن کريم در مسجد رحمانيه پيرمادر برگزار مي کند.
شناسه خبر : 41912 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، برای یادبود شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن جمعی از مردم بی¬گناه در حرم شاهچراغ، مراسم انس با قرآن کریم را در مسجد رحمانیه پیرمادر با حضور اعضای کانون های مساجد برگزار می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم معنوی روز جمعه 13 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور فعالان کانون های مساجد برپا خواهد شد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

آمون افزود: بیان مسائل تبیینی و بازنمایی پشت پرده اغتشاشات اخیر و حرکت های رسانه ای برای تداوم آن در سطوح مختلف از جمله مسائل مطرح شده در این مراسم خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری، انزجار و نفرت خود را از خود¬فروختگان و ایادی استکبار نشان خواهد داد.